kerst in de hitte - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu kerst in de hitte - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

kerst in de hitte

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

27 December 2010 | Thailand, Bangkok

Hoe was jullie kerst lieve mensen? Veel koud, warme drank en kalkoenen op tafel? Wij hebben het lekker rustig aan gedaan, 2 daagjes achter elkaar top strandweer gehad, cocktails gedronken, lekker gelunched en gister naar een verjaardag geweest van iemand die we niet kende, zo doen wij dat hier in Thailand haha. Peter had ons verteld dat we daar met zn allen heen konden gaan, het is een vriend van hem. Dus Boy&kim en wij afgesproken om er heen te gaan, en op t laatste moment ging Peter zelf niet mee, erg grappig, maar gelukkig was het gezellig! Het was in een red district van Koh Phangan, dus overal ladyboys en mevrouwtjes in korte rokjes waarvan je bijna zeker weet dat ze een andere soort baan hebben dan wij hebben...er hing wel een goede sfeer en t was gezellig...

Vandaag wat bewolkt, dus paps en mams zijn beetje rond gaan scooteren, wat boodschapjes gedaan, terwijl ik me heerlijk lui aan het gedragen was, beetje lezen, beetje slapen, beetje lezen, beetje slapen...Haar naam was Sarah is eindelijk uit, wat een prachtig boek is dat!!

Er zijn nog meer dingen gebeurd deze dagen, maar daar horen sommige van jullie nog wel van, daar is deze blog toch net iets te open voor ;)

X