Ik moet, jij moet, wij moeten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Ik moet, jij moet, wij moeten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Ik moet, jij moet, wij moeten

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

03 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Het gevoel van 'moeten' komt heel erg terug naarmate de terugreis nadert. Ik moet nog verslagen voor school maken, ik moet gaan stagelopen, ik moet mijn fotoalbums gaan maken, ik moet mijn reisverslagen gaan plakken, ik moet meer gaan lezen over het Boeddhisme, ik moet ik moet ik moet. Die rush heb ik een maand lang niet gevoeld, maar die komt gewoon weer terug. Onlangs dat, vind ik het wel weer fijn om naar huis te gaan, maar wat een TOPVAKANTIE was dit !

Lekker gegeten, lekker gewinkeld, veel gezien, beetje gebakken, leuke mensen ontmoet, maar vooral uitgerust na een heftig jaartje voor ons alledrie, we hadden het wel echt verdiend!

We zijn nu met moeite alles aan het inpakken ( nogal wat gewinkeld!! ) dan gaan we nog ff bij het zwembad liggen...met een bootje naar Koh Samui, met het vliegtuigje naar Bangkok, met het vliegtuigje naar Helsinki, daar 12 uur wachten en dan met het vliegtuigje naar vertrouwd Amsterdam waar we dinsdagavond rond 6en aankomen!

We willen eigenlijk woensdag al gelijk de kroeg in om iedereen te zien, maar we denken dat ie dicht is, aangezien het de eerste week van januari is...naja we shall see!

We bellen wel!

Wij zeggen : Sawaadiekaa!!!


  • 03 Januari 2011 - 18:18

    Bapke:

    Lieve allemaal, goeie reis terug en als de kroeg woensdag dicht is kom je maar naar ons!
    Kus, Bap

  • 03 Januari 2011 - 18:55

    Jac:

    Hé lieverds, ik heb erg genoten van jullie verhalen; eigenlijk was het ook een beetje vakantie. Zwijmel tijdens het vliegen nog maar even terug. Goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 18420

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: