... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

...

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

01 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Veel lol, veel vuurwerk, maar vooral veel Duits geouwe-vet-hoer

Jullie zullen wel denken, wat hebben jullie nou weer voor oud&nieuw gehad? Nou dat zal ik jullie vertellen...

We werden van de week zoals jullie misschien weten, uitgenodigd door een oude kennis van mn ouders uit het Haagse, Bondi. Hij woont in het Noorden van Koh Phangan en dit was het enige stuk wat we nog niet hadden gezien.Hij heeft 2 jaar verbouwd, maar wat een huis heeft hij zeg! Het straalt een en al rust uit en je zit er midden in de natuur. Jullie zien de foto's nog wel, we hebben het gefotografeerd alsof het ons huis was, gna gna MTV CRIBS eat your heart out!

Na een goede rondleiding en een glas Chardonnay maakte we kennis met een Duits stel waar Bondi zijn beneden appartementje aan verhuurden voor 1 nacht...Beetje gekletst met de roodharige mevrouw, maar ik had al snel door: jij bent niet leuk. De manier waarop ze praatte stond me totaal niet aan, maargoed we gingen wel met z'n allen eten, bij een superleuk tentje genaamd Luna. Na 5 min NL te hebben gepraat begon de roodharige mevrouw ( heb inmiddels haar naam verbannen )al te zeggen: can we talk Englisch please? JE MOET BLIJ ZIJN DAT JE MEE MAG IRRITANT, ROOD, KADAVER!In ieder geval gooide we onze NL beleefdheid erin en gingen we over in het Engels.

Na heerlijk te hebben gegeten en na 3 weken eindelijk top dessertjes te hebben geknabbeld was de vraag: Wat gaan we doen? Bondi had een goed plan voor een mooi resort op het strand en daar kwam die rode trien weer: No I don't want to go there, it's to expensive......

NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik, Dre, Bondi & Mo wisten even niet wat we moesten zeggen....na veel lieve opties van Bondi bleef de rode heks met haar bezemsteel (man) liever daar zitten..

DIE ZIEN WE NOOIT MEER TERUUUUGGG!!

Dus lekker met z'n 4en naar een 5 sterren reosrt op het strand gegaan, hutje ingepikt en vooral veel rasa colada's (soort pina colada's ) en gin tonics besteld en genoten van het vuurwerk wat we zagen in de zee. Heerlijk oud en nieuw met je voeten in het zand en een hempie aan, moet je lekker niet doen!! ( dan doet een ander het wel ;) )

Na 45 minuten kwam het gezellige Duitse stel weer terug en ging Mo ze nog zoenen ook!! Dre en ik gaven een goede handdruk en de blik zei denk ik voldoende haha. We zijn daarna lekker naar huis gegaan en mochten in Bondi zijn bed slapen, hoe gastvrij is dat!

Volgende morgen lekker paps aan het werk gezet voor het fruitontbijt, vervolgens het eiland gaan verkennen, wat een resorts staan hier!! Niet normaal!! Paps zei: sla een rijke vent aan de haak en zeg dan: ik weet nog wel een leuk plekkie in Thailand, kost niet de wereld, maar hebbie wel wat! Ik zeg: goed plan!!!

Lekker lunchje gepakt en vervolgens een wandeling over het strand gemaakt....waar we het leuke Duitse stel weer tegenkwamen, gezellieeeee!!!

Vervolgens naar Bondi zijn huis gereden en daar was het tijd voor een bammetje. Geloof me, na 4 weken Azie met heerlijk vers fruit en zoet brood, vind je een bruine boterham met pindakaas HEMELS!!!! Jezus wat was dat lekker zeg!

Na veel oehs en aahw en jums en slurp zijn we naar ons resort gereden en zijn we met z'n allen, met Peter, Boy en Kim erbij in Beach 99 gaan eten, top!! Leuke avond gehad en nog prachtige wens lampions de lucht in gedaan, may all our wishes come true!!

Nu aan een twix die over de datum is, ben benieuwd hoe ik me morgen voel!

2011....wat gaat het snel....en wat gaat deze vakantie snel....maandag alweer richting huis!!

Home sweet home

• 01 Januari 2011 - 16:25

Vickyyy:

Loveyouuu, my god ik ben in iedergeval blij dat die vakantie van jou er op zit!