Geen stranddag? Wel stranddag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Geen stranddag? Wel stranddag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Geen stranddag? Wel stranddag!

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

30 December 2010 | Thailand, Bangkok

Na mnn blogje gister trok het open en zijn we lekker naar het strand gegaan, ik zeg: bak en braad! Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel de middag heb liggen slapen....en rond een uurtje of 5 gingen Mo en ik met de taxi naar huis, want we hadden afgesproken met Haagse Kim om naar Haad Rin te gaan! Super vage taxi trouwens....we waren aan het rijden en opeens stopt ie, stapt ie uit, pakt ie de liefste puppy ever ( met een halsbandje om ) en neemt hem mee in de auto....nou je snapt het al: mama en ik verbaasd alsof we in de rondte werden gereden door Madonna....we konden geen woord uitbrengen.....neemt ie nou serieus die pup mee?? Uiteindelijk aangekomen bij ons resort, vroegen we hem: is it yours? waarop hij zei: he's from Thong Sala, he's from Thong Sala ( het stadje ) nou ik zei tegen Mo: weet je lama, die gast spoort niet!

Snel gedouched en taxi gepakt naar Haad Rin, daar eindelijk mijn ring gekocht die ik al 4 keer heb bekeken deze vakantie en waar ik elke keer zei: nee ik denk er nog ff over....niet omdat ik twijfelde....maar omdat ik dacht misschien kom ik nog wel iets anders duurs tegen en wat moet ik dan? Nou we zitten nu aan het einde van de vakantie en ik moest en zou die ring hebben!! Het is een zilvere ring met een Aventurijn steen....ze hadden ook Jade, maar Jade is een stuk groener en hier zit wat grijs in waardoor je hem makkelijk kan combineren..dit zeggen ze over de steen:

Aventurijn werkt kalmerend en beschermend en bevordert een gevoel van welzijn. De steen werkt in op het hart chakra en trekt voorspoed en geluk aan en motiveert je om je dromen waar te maken. De steen stimuleert tolerantie, geduld, enthousiasme, inlevingsvermogen, individualiteit en het bedenken van ideeën. Het werkt ontspannend en kalmerend bij woede, ergernis en irritaties. Aventurijn bevordert leiderschap, besluitvaardigheid, volharding, waarneming en creativiteit. De steen absorbeert elektromagnetische straling (van bijvoorbeeld mobiele telefoons en computers) en beschermt tegen de invloeden van milieuververvuiling en wateraders. Fysiek heeft de steen ook een positieve werking op het hart, de bloeddruk en het cholesterol gehalte. Aventurijn werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en stimuleert de vetstofwisseling. Het heeft tevens een positieve werking op de huid (uitslag, allergische reacties, etc.), stress gerelateerde hoofdpijn en migraine, bindweefsel, ogen, zenuwstelsel, spieren en op mensen die stotteren en snel blozen.

dus ik zeg: laat dat geluk maar komen, top!! Het vette aan de ring is, is dat als je hem wat verder houdt....je gewoon een 'grote' ring ziet, maar van dichtbij is het een Buddha gezichtje!! Naja jullie zien hem nog wel! Na nog wat geshop en gewandel, had ik afgesproken met een jongen die ik hier heb leren kennen en waar ik al heel wat afspraakjes mee heb gehad, weer super gezellig gehad, maar dit was wel de laatste keer, want wat heeft het allemaal voor nut...een vakantie liefde, niets! Dus ik heb heel verstandig gezegd, dat het beter is dat we elkaar niet meer zien, maar dat we vooral contact moesten houden via facebook....hij vond dit niet zo leuk, maar snapte het ook wel...

kut de stroom valt uit moet ff offline!

  • 30 December 2010 - 19:28

    Bapke:

    Hoi Jo,

    Gefeliciteerd met je ring. Klinkt veelbelovend. Mokokhe.
    Knuffels voor jullie alledrie.

    Veel liefs,
    Bap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18420

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: