stroom valt uit, computer blijft aan? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu stroom valt uit, computer blijft aan? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

stroom valt uit, computer blijft aan?

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

30 December 2010 | Thailand, Bangkok

Heel apart hier in Thailand!! De stroom viel vanochtend uit, maar de computer van mij bleef aan, maar ik moest hem wel uitzetten......heeel vreeeeemd! Maargoed lekker dagje strand gehad uiteindelijk, en weer: heel de middag geslapen, wat ben ik toch lekker lui hier! Toen we richting huis gingen, zagen we maar weer hoe klein de wereld is...ik raakte met een Amsterdammer aan de praat, wat de buurman van Dominique bleek te zijn, hoe grappig is dat! Nu zitten we lekker in het resort aan de cocktails en straks weer ff een Italiaantje pakken, hebben we zin in!!

• 31 December 2010 - 16:47

Ka:

HAAAA lieve luitjes, heb dan eindelijk weer wat kunnen lezen! Wat heerlijk allemaal daar en die temperaturen....... Wij zitten in Kopenhagen in de Sneeuw, koud maar wel fraaie stad. GELUKKIG NIEUWJAAR mensen en maak er iets moois van in 2011. Wij gaan straks hier op het plein knallen en aan de bubbels.
    Liefs, Ka en de mannen