Geen stranddag wat doe je dan? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Geen stranddag wat doe je dan? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Geen stranddag wat doe je dan?

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

29 December 2010 | Thailand, Bangkok

Jaja ook hier hebben we wel eens een mindere dag, met veel bewolking en een regenbui, waar je trouwens dan nog wel in je hempie en shorts kan lopen, de temperatuur blijft top! Onlangs zo'n dag weten wij Vierlingen ons prima te vermaken...olifanten voeren, winkelen, slapen, afspreken met vrienden en lekker eten.

Gisterochtend zijn we naar een Safari park geweest waar je een slangenshow kan zien, een aapje hangend in de boom en waar je op olifanten kan zitten. Maar het enige wat wij wilden was olifanten voeren, wat echt een fantastische ervaring was! Wat een machtige dieren zeg, en die kunnen me eten!! ( zegt iedereen altijd wat over mij, nou praat ff met hen hoor! )

Daarna zijn we naar een strandje gereden, niet dat het zo mooi weer was, maar omdat we al heel de vakantie opzoek waren naar dat strandje en de taxies ons elke keer ergens anders afzette, maar nu hadden we het echt gevonden! Prachtig strand met boompjes die geknipt zijn als een soort parasol! Lekker daar wat gelunched, ik moet zeggen dat ik noodlesoep nog steeds niet beu ben, en geloof me.....ik heb het al vaaaaaaaaak gegeten hier!

Na het strandje zijn we naar het stadje Thong Sala gereden om wat te winkelen...nog wat leuke dingetjes voor mn kamer gekocht en een klein cadeautje voor dinnetje Ilse die jarig is geweest...

Daarna ben ik alvast naar het resort gegaan en heb mama daar achtergelaten, die wilde namelijk een Thais kussen voor op de grond kopen en naar NL sturen met de boot, wat echt nog lang duurde om te regelen bij het postkantoor en daar had ik ff weinig zin in, ik had zin in een dutje! Eenmaal aangekomen in het resort lag paps al te slapen bij het zwembad en ben ik lekker in bed gaan liggen...

Eerder deze vakantie hadden wij gebeld met Bondie, een oude vriend van paps en mams uit Den Haag die hier ook al een aantal jaar woont, vandaag hadden we maar eens afgesproken! Hij kwam ons halen in het resort en zijn toen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK Italiaans gaan eten bij een echte echte echte Italiaan, en geloof me.....de kaart in ALLE restaurants hier is hetzelfde: flied lice, flied noodles, noodlessoup, cully's, sandwiches, cocktails....en dat kan je wel eens beu raken na 3 weken...wat kan je dan genieten van bruchetta's met mozarella, parmaham en knoflook of een heerlijke pizza, pasta of salade en natuurlijk niet te vergeten: een glas goede rode wijn, love it! Super gezellige avond gehad en afgesproken om bij hem oud en nieuw te gaan vieren, hartstikke tof, want hij zit weer aan de andere kant van het eiland waar we nog niet zijn geweest!

Eenmaal thuis legde Mo haar vestje op de stoel op het balkon waar zo'n 1.000.000.000 mieren liepen, we schrokken ons helemaal het leplazurus en hebben snel iemand er bij geroepen, my god wat was dat vies!! Hop spuitbus erbij en killen die mieren, niet echt Boeddha, maar zo door gaan gaat natuurlijk ook niet!

Ik 's nachts nog een heerlijke nachtmerrie gehad...nu lekker ontbijtje pakken!! X

p.s wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 18425

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: