Wat een eiland! Wat een ouders! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Wat een eiland! Wat een ouders! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Wat een eiland! Wat een ouders!

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

24 December 2010 | Thailand, Bangkok

Afgelopen dinsdag werd ik moe van mn moeder die met haar hoofd in een bucket was gevallen ( bucket is een emmertje met drank die ze hier verkopen en daar had ze er samen met Haagse Kim best wel wat van op ) we noemen haar nu ook wel Misses Bouguet!

Mama hebben we gehad, vandaag was papa aan de beurt! Toppppppppdagje op het strand gehad, heerlijk weer en die Thaise jongens vinden Mo en mij zo geweldig dat ze elke keer ons bedje naar de zon slepen...ik een zelfgemaakte kerstboom kreeg en 1 van de gasten moest en zou met mij op de foto...naja lekker middagje gehad, wat eindigde met papa aan het bier en aan het Thaise lokale drankje met een stel uit Finland...mama en ik heel relax aan het bier en aan vers wortel-jus sap...zo kan het ook natuurlijk!

We gingen paps maar op halen en pakten een taxi...wat weer een gedoe was net als gister...wij 'wonen' namelijk op een berg en de taxi wil niet altijd de berg op...we moeten altijd schreeuwen: go up go up can you go up please!! naja en gister had papa bijna een thai op zn bek geslagen maar dat deed ie toch maar niet, hij liet het bij: you're bad thai, you're bad thai..whaaha heel gevaarlijk...

in ieder geval vanmiddag weer het zelfde probleem, en als paps een bakkie op heeft word ie nog al plat Haags...'nou gaat die pleuris thai toch godver naar boven rijden anders krijgt ie helemaal NIKS! naja na veel: GO UP UPUPUPUPUPUPU werden we idd naar boven gereden en ben ik lekker gaan douchen...nu aan het wachten op paps en mams die moesten nog ff naar Thong Sala, vanavond hapje eten en naar een beach x-masparty op ons vaste strandje...ben benieuwd of paps meegaat, ik ga in ieder geval!! fijne kerst lieve mensen!!!

• 24 December 2010 - 19:19

Charissa Lord:

jij ook fijne kerst

groetjes aan je pa en ma

• 25 December 2010 - 09:17

Bapke:

Lieve Jo, Mo en Dré,

Hele fijne kerst daar onder de zon!
    Het blijft een aparte gewaarwording om in je bikini kerst te vieren, dus geniet ervan.
    Veel liefs,
    Bapkees en Amélie (heeft de waterpokken en lijkt nu op een kerststol mét spijs)

• 26 December 2010 - 07:39

Lotte:

Hallo lieverds,
    wat heerlijk om elke x weer jullie leuke (en vooral herkenbare) verhalen te lezen. Ik zie het allemaal ook echt voor me.
    Vanaf de witte (nog steeds een beetje op sommige plaatsen) wereld een fijne kerst en tot volgned jaar.

Dikke xxxxx