... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

...

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

24 December 2010 | Thailand, Bangkok

Eergister lekker dagje strand geweest en onverwachts gegeten met Linda en Sander, restaurantje waar we konden kijken over de hele baai van Haad Yao! ( ons vaste strandje )

Gister ook richting het strand gegaan, maar daar werd het al snel bewolkt...wat doe je dan? Nou wij hebben ons een uur laten scrubben door onze lieve Thaise vrouwtjes, met verse cocosnoot!! Dat was me lekker, we voelde ons net een loempia! Daarna even laten intrekken en de zee ingegaan.

Toen zijn we gaan lunchen bij een heel luxe resort wat echt een Balineese uitstraling heeft, prachtig! Maar toen begon het me toch te regenen!! Niet te zuinig! Wat doe je dan.....ja maar naar huis!

Vervolgens minder nieuws gekregen vanuit Middelburg...RIP lieve Rob!

's Avonds naar het stadje Thong Sala gereden, beetje gewinkeld, 2 superleuke jasjes voor 12.50 bij elkaar, ik zeg ik houd ervan! Lekker japans gegeten en naar huis gekeerd..

We hebben inmiddels onze Thaise manager Kimmetje pesten geleerd en dat werd dan ook fanatiek gespeeld haha...daarna lekker gaan slapen en net ontwaakt uit dromenland, wat we vandaag gaan doen??? geen idee we shall see!! fijne kerstavond alvast allemaal!

X

• 24 December 2010 - 10:18

Angelique:

Hallo daar,
    Wat klinkt dat toch heerlijk allemaal! Hier is het nog steeds erg koud, maar gelukkig zijn wij (Roland, Patricia, Isis en Angelique) daar over een paar uurtjes van verlost. We vliegen straks lekker naar Egypte en daar is het 27%! Nou, lieve mensen, een hele fijne kerst met z'n allen en tot volgend jaar.
    Dikke kussen van ons voor jullie XXX