Wat een eiland! Wat een feest! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Wat een eiland! Wat een feest! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Wat een eiland! Wat een feest!

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

22 December 2010 | Thailand, Bangkok

Jezus jezus jezus wat kunnen die Thai-en feesten zeg! Ik ben gistermiddag al naar Kimmetje en Leoni gereden, wat nog ff duurde voordat ik ze kon vinden! Tis net zo'n dorpje als Middelburg qua grootte en ik liep gewoon 3 rondjes om de Lange Jan, ze stuurde me elke keer een andere kant op! En ik kan geen kaart lezen, daar ben ik ook al achter...magoed ik heb het gevonden! Super gezellige middag gehad met de chickies! Kim en ik liepen op het strand...lekker kletsen...toen bedachten we ons: dit is toch wel heeeeeeel vreemd hoor, we lopen hier gewoon aan de andere kant van de wereld!! Heel bijzonder!

Middagje beetje in het dorpie rondgesnuffeld, crepe met Oreo en Nutella gegeten, daarna een tosti, supergrappig tentje met 5 tostiijzers! En we waren natuurlijk opzoek naar een leuke fullmoon outfit, dit was nog een hele klus terwijl elke winkel wel outfits verkoopt! Maar uiteindelijk hadden we alledrie leuke hempies en zijn we ff gaan relaxen in het barretje van Bongo Bungalow!

Daarna met z'n allen gaan eten, ook Tim en Maaike die deze vakantie een scooterongeluk hebben gehad, zaten gezellig aan tafel, erg leuk om te zien hoeveel mensen zij hebben ontmoet in de tijd dat ze hebben gereisd!

Na het eten gingen Kim en ik alvast naar hun bungalow om te gaan painten, want dat hoort er ook bij! Een masker van gekleurde stippen om onze ogen en een gekleurde eye-liner,we waren er helemaal klaar voor!

9 uur met mama, andere Kim en Boy afgesproken bij de Tommy bar, ff daar gezeten en op naar de buckets! Een emmer vol met drank en dansen dan maar! Leuke Israelische jongen ontmoet waar ik de rest van de avond mee heb gebabbeld en waar Kim mij steeds weg wilde trekken, geloof dat ze niet helemaal snapte dat ik het naar mn zin had...ze had aardig wat buckets op hahaha! Ik een paar slokken genomen en had het toen wel gezien, ik zag de mensen en dacht hier wil ik niet dronken worden...mama en Haagse Kim daarentegen lustte er wel pap van! Boy en ik waren de bob terwijl we niet eens hoefde te rijden hahah...

Rond een uurtje of 1 pakten we een taxi en ja hoor Kim en Mo wilden nog een bucket! Nou dat was de man met de hamer, ze waren allebei vreselijk blauw!!! Maargoed veilig thuis aangekomen waar ook nog het 1 en ander fout ging! Papa lag al te slapen...werd op den duur wakker....was dronken, had aan de whiskey gezeten met de baas van het resort en was vergeten mijn sleutel te vragen, dus ik kon weer bij mn ouders op de kamer slapen...gelukkig staat er een extra bed, anders had ik net als vroegah tussenin gemoeten..

Net fris en fruitig opgestaan (mama wat minder ) ff fruitje eten en op naar het strand!

  • 22 December 2010 - 07:39

    Hoekie:

    Leuk om jullie eilandje op Earth te bekijken (Thong Sala - Beach 99).
    De sneeuwballen liggen in de vriezer.
    Geniet-ze!!
    Jac

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 18422

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: