Maandag 20 december - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Maandag 20 december - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Maandag 20 december

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

21 December 2010 | Thailand, Bangkok

Paps: het begint al aardig aan het einde te komen, we hebben nog maar 14 dagen...moehahahahahaha

Gister met een Sander, Linda, Kim en Boy gegeten in Beach '99. Vervolgens een taxi gepakt naar de Mu Thai wedstrijd wat nog een spannende rit was. Onze vriend Peter die hier al 18 jaar op het eiland woont, heeft tegenwoordig een fiets en vind het lekker om 's middags en 's avonds het eiland rond te fietsen.....ja kan....

Kim, Boy en wij pakten een taxi, Linda en Sander zouden er achteraan brommeren, en Peter ging ook weg bij Beach '99 om een lekker rondje te gaan fietsen. Eerst een rare Zwitserse Tattoo knakker, waar ik eerst eigenlijk niet mee in de taxi wilde gaan zitten, hij stond namelijk voordat we instapte nog ff lekker te pissen aan de kant!! Maargoed toch ingestapt en best wel aardige gast, hij had alleen heel wat op, klonk niet helemaal zuivahh...

Vervolgens zagen wij al snel dat Peter net als Linda en Sander gewoon 50 km per uur fietste en dat ging ff mis, raakte bijna in de vangrail, week af naar rechts, maar daar kwam een tegenligger aan ( je rijdt hier aan de andere kant ), dus wij: OOH PEET NEE, WAAAT OOOW, enfin, het ging allemaal goed en Peter keek alsof er niks aan de hand was...

Veilig aangekomen bij het Mu Thai zonder de stinkende Zwitser en zonder een vallende Peter, zijn we een plekje gaan zoeken...

Er waren rond de 7 matches, ook dames en wat jonge gastjes, erg tof! Vervolgens kreeg Andre bij de eerste ronde een mattie, een Poolse mattie, die vervolgens de rest van de avond alleen maar om zat te draaien en met Dre zat te kletsen. Hij was met 2 vrienden en ik denk dat ze met zn 3en zo'n 360 kilo wogen, het waren de heftigste hooligans van heel Europa en daar was ie ook heel trots op.... Mo en ik werden er na een kwartier al helemaal tuureluurs van, terwijl Dre het wel lache vond...ondertussen maakte Monique, Linda en Sander een vriendschap met een Zwitserse man die achter hen kwam zitten, maar die was gelukkig aardig en niet vervelend...

De laatste wedstrijd was een Amerikaanse neger van 167 kilo tegen een Thais ventje van 67 kilo....nou die Thai maakte hem af!!!!!! Echt super vet om te zien, we hebben er filmpjes van gemaakt! Vervolgens lekker naar huis gegaan en tv gekeken in bed, waar ik ineens onwijs zin kreeg in brie en rode wijn, erg lastig hahaha...vandaag gaan Dre en Mo richting ons vaste strandje en ik ga rond 1 uur met de taxi richting Kim en Leoni voor The Full Moon party, gezellig!!!

• 21 December 2010 - 04:33

Frans:

ik hoop dat het nu even niet regend
    voor je ik lig altijd aan het einde op pangkangh bij de berg