Wat een eiland! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Wat een eiland! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Wat een eiland!

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

20 December 2010 | Thailand, Bangkok

Nou na de regenachtige dag, werd het niet echt beter, in totaal 1.5 dag bewolking en regen gehad...nou ik zeg: we mogen niet klagen! We zijn lekker naar het stadje geweest, beetje overal gegeten en gerelaxed.

Gister met de taxi naar Haad Rin gereden waar we eerder de vakantie al met Peter zijn geweest met de boot. Dit is het gebied waar de bekende fullmoon party altijd is. Nou ik zeg meiden, hier gaan we echt heen! Superleuke straatjes met winkeltjes en een lekker strand, alleen knalde we zowat het strand af, WAT EEN HERRIE UIT DIE BOXEN! Hoorde achteraf dat het 's avonds leuke muziek is..maar die middag alleen maar house...en dat door Thaise boxen ( slechte kwaliteit ) was niet al te best en paps begon steeds minder vrolijk te kijken. Toen ging hij maar body surfen, want de golven waren zo'n 1.5 m hoog!

Mama en ik wat leuke spulletjes gekocht, ff gelegen op het strand, en daarna maar naar huis gegaan...daar lekker bij het zwembad gelegen, vervolgens in slaap gevallen en 's avonds bij het hippie resortje van de buurt gaan eten, Beach 99. Inmiddels waren Kim en Boy daar aangekomen (werknemers van Peter) super gezellig, komen ook uit Den Haag, dus lekker met z'n allen gegeten en nog ff bij hun hutje gezeten...halfdronken de berg opgelopen en naar huis gekacheld, want Mo en ik kunnen nog steeds niet brommeren hihihi...

Vanochtend: JEEEEj de zon schijnt! En onze lieve Thaise Kim van het resort was jarig, dus we hadden gister een heel mooi ringetje voor haar gekocht, ze was helemaal blij! Na het ontbijtje, taxi gepakt en naar ons 'vaste' strandje Haad Yao gereden...ondertussen met Kim uit Nederland, die inmiddels ook op Koh Panghan zit gesmst, die was in de buurt! Mama en ik zijn ons lekker even gaan laten masseren bij ons vaste stekkie, lieve Thaise vrouwtjes die je een soort uit elkaar trekken haha, maar je komt wel helemaal zennnnnn eruut hoor!

Na de massage liepen we terug en daar waren Kim en Leoni, kletsend met paps aan een vruchtensappie, hoe leuk is dat!! Vriendinnetjes uit NL die gewoon ff bijkletsen aan de andere kant van de wereld!

Veel bijgebabbeld, foto's gemaakt en toen gingen ze op de scooter (jaaa zij kunnen het wel!! :P) door naar Koh Ma, strandje waar wij van de week al zijn geweest, prachtig!Morgen ga ik naar ze toe, en gaan we ons voorbereiden op de Full Moon party!

Inmiddels was paps zich gaan laten masseren en kwamen we een Nederlands stel tegen die we van de week al hadden gesproken op de night market in Thong Sala, het dorpje waar we zitten. Sander en Linda zijn erbij komen zitten en we hebben een onwijs gezellige middag gehad!

Net lekker gedouched, ze komen zo hierheen, dan gaan we een hapje eten in het hippie resortje Beach 99, en dan met z'n allen naar een Mua Thai wedstrijd kijken, ik ben benieuwd!! In iedergeval heb ik het nog steeds onwijs naar mn ZIN!!

X

• 20 December 2010 - 12:46

Vicky:

Haii moppp,, ik word steeks gekker bij het idee dat jij daar op strand ligt met 30 graden ofzo!
    Hier ligt inmiddels 26 cm sneeuw, ik zeg winterwondernederland! Al 532928 keer de bocht uitgevlogen met de auto, maar we gaan gewoon door haha!
    Leuk dat je Kim en Leoni ook gezien hebt,, vast gezellig maar ook raar daarzo aan het einde van de wereld.
    Nou ik ga snel verder met mn werk, tot snel mop!

• 20 December 2010 - 13:12

Bapke:

Hoi Jo, Mo en Dré,

Het blijft een feest bij jullie. Wij zijn inmiddels weer even uitgefeest na een rocksessie met ROLR in de Spot. Met broer, zus, Belle en Jac op stap geweest. Gegeten, gedronken, gedanst en gelachen. Beetje hetzelfde als bij jullie behalve dan het sneeuwballen gevecht om 02.00 uur 's nachts op de vlasmarkt. Bijna net zo ontspannend als een Thaise massage.
    Maar verder zijn we nog steeds stikjaloers op jullie en alle avonturen.
    Ik zeg: Houden zo!

Dikke knuffel en liefs,
    Bap

• 20 December 2010 - 18:59

Lotte:

Klinkt nog steeds erg goed... geiet ervan en hou me op de hoogte. dikke xxx voor jullie

• 21 December 2010 - 02:15

Joelle Vierling:

Bapke!! Wij doen hier elke dag aan een cocosnoten gevecht, is een harde sport maar erg fanatiek

hahhah

Leuk om te lezen dat jullie hebben gestapt!