Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

17 December 2010 | Thailand, Bangkok

Ja ja jullie zullen wel denken, watsgeburt?? 1dag geen reisverslag?? We zijn gister beetje gaan rondrijden, in verschillende taxi's, want die Thai-en snappen soms niet helemaal waar wij nou heen willen. Op het moment dattie wegrijd, wij de kaart erbij pakken en goed om ons heenkijken zien we vaak genoeg, dat het netttttt niet helemaal klopt, zodat je vervolgens weer een taxi moet pakken. Gister dus bij een strandje geweest en daarna is paps met Peter op zijn bootje gaan vissen, hij had een barracuda gevangen!! Mama en ik zijn lekker het 'stadje' ingegaan om nog wat dingen te scoren, maar dit viel een beetje tegen. Overigens weer een heeeeeeeerlijke foodmarket, echt paradijs!!!

Vandaag naar een strandje geweest waar we 2dagen geleden kennis mee hadden gemaakt, we lagen een uurtje en toen begon het te regenen...tot nu.....dat is zo;n 6 uur geleden.... Dus rustig dagje...hopelijk word het de komende dagen beter.. Wel al lekker 3 boeken uitgelezen in nog geen week tijd!!

Als we weer iets meemaken, houden we jullie op de hoogte!!

X

• 17 December 2010 - 12:01

Stef:

Hier bakken met sneeuw ongeveer 15 cm in goes

Gr Stef

• 17 December 2010 - 12:25

Chantalle:

Hallo lieve schatjes!!!
    Ik heb jullie ook gevonden!! Jo, wat schrijf je leuk! Lig ieder verslagje in een deuk... Blij te lezen dat jullie 't naar je zin hebben! Geniet! Tot in 't nieuwe jaar! Enorme knuf&kus, Talle. Ook van Gilbert!

• 18 December 2010 - 13:29

Doortje:

..Ik ben helemaal niet jaloers.. :P

• 19 December 2010 - 02:05

Babette:

He Joelle! Je moeder smste, maar als je ff haar/jouw mailadres doorgeeft mail ff!
    xx

• 19 December 2010 - 02:34

J:

hey Babette! joelle4ling@hotmail.com kan je naar mailen! x

• 19 December 2010 - 23:32

Ka:

Lieve mensen,
    klein tikkie jalouzie is hier toch wel aan de hand, doe mij ook ff zo'n hutje, coktail en massage, hahahaha. Gewelig om te lezen allemaal, dat jullie genieten is duidelijk en van harte gegunt! We denken met veel plezier aan jullie vanuit een sneeuwwit zeeland en kijken uit naar de volgende reisverslagen.......... Tot dan, liefs en groet xxx