Dag 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

15 December 2010 | Thailand, Bangkok

Weer top geslapen, ik slaap hier heel diep en droom veel, echt tot rust komen dus! Weer top ontbijtje gepakt, muesli met vers fruit en yogurt, hmmm!

Daarna taxi besteld en richting het mooie strand volgens onze resort mevrouw Kim. Wit strand, groene zee en houten ligbedjes, waar er nog maar 2 van waren, best lastig met z'n 3en. We vroegen aan een omgebouwde of hij nog meer bedjes had, maar die had ie niet, heel apaaaart? hij had zijn nagels in ieder geval wel gelakt, erg fijn!

danmaar 1 op de grond en een beetje afwisselen. Paps had inmiddels een snorkelsetje gescoord en ging te water. 6 uuur later....nee hoor grapje, half uur later kwam hij weer terug en had heel de Golf van Thailand geinspecteerd. Ik had het nog nooit gedaan, dus ging met paps een poging wagen..eerst viel het ff tegen, aangezien ik nogal een kakkert ben. Soort watervrees, heb ook nooit mijn b diploma gehaald, aangezien ik niet 7 m onder water kon zwemmen, door dat gat heen, best lullig. Maar na 10 minuten kreeg ik het snorkelen al aardig door en zwom een stukkie waar ik ineens een soort Dorry (finding nemo film) tegenkwam maar dan in het zwart. Als je dat ziet, wil je meer, wat is dat gaaf, ookal wassie heel snel weer weg toen hij mij zag.

Na een half uur gingen we lunchen om daarna weer in de bak en braad stand verder te lezen in mijn goede boek van Esther Verhoeff. Vervolgens ging paps naar de massage toko op het strand.... een houten hutje waar je je kan laten masseren. Hij kwam terug en mama en ik gingen ons even goed laten werwennen daar. Een massage en een pedicure. Heerlijk om zo op een matrasje te leggen in een houten kotje, waar je de zee ziet glinsteren van de zon, op zo'n moment denk je echt: wat wil je nou nog meer? Nou dat wist ik wel, een heerlijke Thaise meneer die deze massage bij me deed en niet een lieve vrouwlijke Thaise, wat een vriendin van mn moeder zou kunnen zijn. Maaaaaar we mogen niet klagen, die vent komt er wel! Ookal moet ie wel zo kunnen masseren, anders komt ie niet door de commissie.

We hebben daarna heerlijk op het strand gegeten, aan de zee en hebben een taxi naar 'huis' besteld. Ik zit al een kwartier aan mijn Mai Thai cocktail, terwijl Mo een caiparinha had besteld, we denken dat ie uit Brazilie moet worden gehaald, wat duurt dat lang!

Inmiddels..issie aangekomen, en volgens Mo smaakt ie naar zeep, ik zeg, we gaan slapen! Morgen weer een dag!!

X

  • 15 December 2010 - 16:22

    Jac:

    Geweldige verhalen Jo vanuit jullie paradijs. Niet te veel aan gaan wennen, we willen jullie nog wel terugzien. Nog veel meer plezier!!Liefs, Jac

  • 16 December 2010 - 12:01

    Stef:

    Wil ik ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 18425

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: