Dag 9 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

14 December 2010 | Thailand, Bangkok

Ik begin elke dag meer van Thailand te houden en dan met name Koh Phangan, geen haaien, geen slangen, geen Tsunami's ( is het niet diep genoeg voor ) heerlijk klimaar, toffe mensen, lekker eten! Wat wil je nog meer?!

Vandaag zijn we opgehaald door onze vriend Peter die hier al 18 jaar woont! We gingen met zijn boot varen, nou dit was me top!!!!!!
Lekker hard scheuren over de Golf van Thailand verveelt niet zal ik je zeggen! We zijn de helft van het eiland rondgevaren, en gestopt bij DE plek waar de Fullmoon party altijd is. Wat een prachtig strand zeg!! Leuke barretjes en mooie resorts, voor nog niet eens heel veel geld per dag, ik zou daar graag volgend jaar met mn vriendinnetjes naartoe willen!! ff sparen dus! We hebben van te voren gezegd dat we niet naar een Fullmoonparty zouden gaan, omdat we een keer echt wilden relaxen en niks niet gestap wilden doen, maar wie weet pakken we deze Fullmoonparty nog wel aan, we zien wel...dat is het lekkere van dit eiland, en iets wat Peter ons elke uur ook zegt: we zien wel, we hebben geen haast we kijken wel wat we doen..ik zeg ik houd er van!

We hebben lekker gelunched bij Tommy resort ofzo, dat is waar ik naartoe wil dinnetjes!!! Daarna weer lekker terug gaan varen...erg grappig om te zien dat als je 21 bent je het varen helemaal niet meer saai vind en je echt geniet van de omgeving, het leven en je toekomstplannen eens rustig bekijkt. Het werkt echt ontspannend, na zo'n raar jaar achter de rug te hebben.......

We zijn gestopt bij een heeeeeeel primitief resort halve kilometer van ons resort vandaan, Beach 99. Dit is iets waar Peter jaren heeft gewoond, nou hartstikke leuk, maar mijn ding is het niet....echt houten hutjes met niks....naja wel een bed en een douche en wc, maar.....naja niet mijn ding gewoon, jullie zien de foto's nog wel. Dan kan ons resort primitief zijn, maar vergeleken bij dat is dit een 12-sterren hotel zei paps! hahaha... we hebben daar een drankje gedronken, beetje gek gedaan en lopend naar huis gegaan.

Cocktailtje erbij, boekie lezen, beetje zwemmen, spelen met de pitbullen, en horen hoe mijn vader 100 foto;s maakt van de zonsondergang: ' tering wat is dit mooi he! elke avond anders he Jo, kijk die wolk is net een grote beer (was ook zo), pfff wat mooi he, nouuu poeh wat te gek he etc. etc. etc.

Nu aan onze 3e Mai Thai ( heerlijke cocktail overigens ) straks eten en vroeg het bedje in !! Morgenochtend kijken hoe onze bak en braad van vandaag is opgedroogd!

Knuf

  • 14 December 2010 - 23:30

    Gabby:

    He dre ik wil ze alle honderd zien incl die beer.

  • 15 December 2010 - 12:43

    Linda :

    Hey 4lingen,

    wat leuk zeg! jullie vermaken je helemaal he? ik ga ook maar sparen wil ook naar thailand als het hier brrrrr koud is! Heerlijk shoppen he en voor weinig. nou geniet ervan en drink een heerlijk cocktail op mij ;-) en jullie. dikke x

  • 17 December 2010 - 07:49

    Babette:

    he guys,

    sounds very good!! Wij hebben hier net, na alleen maar zonneschijn te hebben gehad, een stortbui achter de rug! Dus lekker in de regen gedanst, want we waren nooit zo blij met regen als nu!
    xx B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18422

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: