Dag 8? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 8? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 8?

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

14 December 2010 | Thailand, Bangkok

Gister wilde ik nog een reisverslag maken, maar toen hadden ze de computers al uitgezet....

Gister werden we wakker, na top te hebben geslapen hier op het eiland. Hop de menukaart tevoorschijn getovert ( echt 100 blz ) en een ontbijtje besteld, heerlijk vers fruit, jus en koffie, en het kost allemaal geen drol he! Het is ff wennen na alle luxe hotels van Hong Kong en Bangkok, dit is wat primitiever, maar wel goede bedden en airco, ik denk dat dat in deze hitte het belangrijkst is. Als je 's ochtends om 8 uur je huisje uitstapt, word je gewoon blij van de omgeving en het klimaat.

In het resort is een soort barretje, waar de computers staan en waar je lekker kunt zitten. Er is een keuken brigade van 8 Birmezen en je kan alles bestellen wat je wilt. Tot vandaag waren alle huisjes leeg behalve die van ons, oftewel, we hebben een eigen bungalow park met onze eigen staff en eigen zwembad, ik zeg: we houden er van!

Na het ontbijt zijn we een duikje in het zwembad gaan nemen en richting het strand gelopen die beneden ons ligt, dit wes moeilijker dan we dachten, we konden het pad niet vinden, dan maar weer terug..

Na onze ' wandeling ' gingen we 2 scooters huren, ik heb al 3 jaar mijn auto rijbewijs, ik kan rijden als een dolle dus dacht: dit kan ik toch ook wel?! Nou daar kwam ik ff van terug, er zitten namelijk op een berg en je moet die berg ook af, ik scheet in mn broek, oftewel, ik ging bij onze manager achterop, Kim. Papa kon het natuurlijk wel ( diekan alles ) dus met z'n vieren richting het stadje. Boodschapjes gedaan en Mo en ik zagen al heel snel: hier moeten wij alleen naar toe, ( shopping time )

Terug in het resort, even opgefrist en een taxi besteld naar de stad....ik zeg shoppen! Leuke Thaise dingetjes gekocht en weer teruggegaan naar Paps. Lekker relax momentje ingelast, gaan eten voor 2 euri pp en boekie gaan lezen. Paps ging rond 8 uur richting de kamer, en toen stond onze vriend, die hier al 15 jaar woont en dit reosrt heeft aanbevolen, voor ons neus. Gezellig zo'n Hagenees die ons een beetje de ins en outs verteld. We gaan vandaag dan ook met hem en zijn boot varen!! Jullie lezen vanavond of morgen hoe het was!

Ohja en hier op het resort zijn 3 prachtige pittbulletjes, waaronder 1 van 6 maanden, en een vogel die : bonjour/au revoir/hallo hallo zegt. We gaan hem deze vakantie : pijpstok en goos leren zeggen! Jullie horen ervan!

Dikke knuf van ons

• 14 December 2010 - 14:21