Dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

12 December 2010 | Thailand, Bangkok

5 uur op, 7.15 aan het ontbijt, ik zeg we waren er vroeg bij vanochtend!! 9 uur zaten we klaar voor Pu die ons kwam halen ( reis mevrouw achtig iets ). Op naar the airport and byee Bangkok! Sowieso ga ik hier nog een keer heen, wat een stad!!!

Op het vliegveld kreeg ik weer mijn vaste ritueel, zwaaaaar nerveus, 100x plassen van de zenuwen en natuurlijk lekker misselijk, gatver wat haat ik dat vliegen toch!

Eenmaal in het vliegtuig viel het alles mee, goed airplane-tje, leuke Engelse mensen met toffe kids om ons heen, een lekkere sandwich en gaan met die banaan. We waren opgestegen en gingen gelijk weer landen, een ritje van een uur, kijk daar houd ik van! dat 12 uur vliegen vind ik maar niks hoor!

Aangekomen op Koh Samui ( een houten vliegveldje, echt geniaal), waren we er nog niet natuurlijk. Na een uurtje te hebben gewacht op de boot, zijn we gaan varen naar ons eilandje Koh Phangang.

Met een taxi busje richting ons resort....wat echt paradijs is. Midden in de natuur allemaal bungalow huisjes op een bergje en wij hebben natuurlijk het mooiste huisje. Vlak bij de bar en 4 minuten naar beneden wandelen en je zit op het strand ( dat gaan we morgen eens bekijken ) De douche geeft een mini straal, je moet er onder springen wil je nat worden en alles is wat ouderwets, maar airco televisie en internet is er dan weer wel. Ik zeg top om te verblijven voor 3 weken tegen deze prijs, echt helemaal niet duur! Ook de mensen van het resort zijn tof, tis een beetje een huiselijk gevoel.

Na een hamburgertje te hebben geknaagd ( ze hebben me een menulijst!! word nje bijna bang van, cocktails, sappen, smoothies, thais eten, pizza, hamburgers, vers fruit, brood, sandwiches, ALLES ! ) IK ZEG IK HOUD ER VAN!! zijn we lekker het zwembad ingedoken en beetje gaan lezen. Nu achter de computer, straks eten en lekker slapen. Morgen scootertje huren en de buurt verkennen!

  • 12 December 2010 - 12:36

    Nicole:

    Hey reizigers!

    Wat leuk om te lezen dat het zo tof is tot nu toe. Ik krijg er weer helemaal zin in om ook weer eens die kant op te gaan.

    Hier in NL is het echt geweldig geweest met de sneeuw. Heel NL lag plat, de trein, het verkeer, alles! Vanaf morgen gaat het weer vriezen en ik hoop dat we met de kerst kunnen schaatsen op de bosvijver. Dat is altijd zó gezellig. Koek en sopi, rookworsten, mijn zus die warme chocomelk meesleept. Mmm!!

    De auto is piekfijn in orde. Ik heb al een paar keer tegen de 190 km/u gereden en een flink aantal van die 'ik-heb-een-klein-piemeltje-dus ik compenseer-dat-met-mijn-auto'-mannetjes in het stof laten bijten. Nee hoor, just kidding! Ze staat veilig voor de deur.

    Ik ga zo de stad in, kerstcadeautjes kopen.

    Wanneer worden er wat foto's ge-upload?

    Liefs, Nicole

  • 12 December 2010 - 13:03

    Bapke:

    Zo, het wordt steeds beter! Balen zeg dat jullie 3 weken vast zitten op deze plaats.....(jaloers)....
    Wel grappig, las vanmorgen (te laat dus) in een tijdschrift over de hotspots in Bangkok, al lijkt het mij dat jullie die ook wel gezien hebben.
    Maar mocht je op de terugweg nog in Bangkok zijn: De Soi schijnt het helemaal te zijn. Straat vol met leuke winkeltjes, kleermakers en twee grote shoppingmals, nl. Siam Paragon en Emporium en op Soi 16 de "Long table", op de 25ste verdieping van The Column Residence, het nieuwste en hipste restaurant van Bangkok. Maar misschien hebben jullie dit allemaal al gezien.
    Nou, geniet ze van big 6: Sea, Sun, Swimmingpool, Scooter, Sandwiches and Some drinks.

    Liefs,
    Bapke

  • 12 December 2010 - 13:05

    Nilay:

    I'm jalous girl, maar zo te lezen heb jij het naar je zin! Geniet er maar van hoor, Ik ga 18 januari 4 weken naar Turkije! dan wel de kou in, maar dat maakt mij geen moer uit. Nog een hele fijne vakantie, binnenkort zullen we je foto's wel bekijken...

    Groetjes uit Vlissingen!!!

  • 12 December 2010 - 16:04

    Vickkyyyy:

    Levensgenieters jullieee!!
    Kan ik niet een keertje komen
    lunchen ofzo? Lekker sandwich eten
    met een cocktail erbij? Meinee geuteee,, beginnen jullie al een beetje bruin te worden daaro?
    Ik wil footoooooossss
    Loveee

  • 12 December 2010 - 18:46

    Angelique:

    Ha die Jo,
    Hoorde van Yvonne dat je op deze site verslag doet. Net alle verhalen even doorgelezen en dat klinkt allemaal erg goed! We hoeven zeker geen medelijden met jullie te hebben. Dat hou je nog wel een paar weekjes vol.
    Geniet maar lekker en geef André en Mo een dikke zoen van mij.
    X Angelique en Isis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 18425

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: