Dag 5 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joelle Vierling - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: joellevierling

Blijf op de hoogte en volg Joelle

11 December 2010 | Thailand, Bangkok

Na goed te hebben geslapen, gingen we naar het ontbijt. Nou noem 1 ding waarvan je denkt: dat eet ik 's ochtends, ze hebben het! Soep, nasi, gebakken eieren, vers fruit, yogurt, 6 soorten cornflakes, muffins, gebakjes, 5 soorten brood, wist ff niet waar ik moest kijken en beginnen, aangezien het geen 'richtlijn' buffet was.

Na het ontbijt pakte we een taxi naar MBK, een locale shoppingmall, net als bij het ontbijt wist ik niet waar ik moest kijken. Na 1.5 uur gingen we naar huis ( hotel ), want paps had er lichtelijk genoeg van en het was lunchtime! Wij hadden weer zin in ons lieverlingskostje:SUSHI! Grappig tentje gevonden waar we ons voor nog geen 25 euro vol hebben geknaagd. Ik zeg: ik blijf er wonen!

Na het eten gingen we een Thaise massage toko zoeken. Dit was me top!! Heb in heel mijn leven nog nooit voetmassage of manicure gehad, nu had ik het tegelijkertijd! We lagen met z'n 3e en er waren op den duur 8 mensen met ons aan de gang, heerlijk! Ik zeg: ik blijf er wonen!

Na de Thaise ontspanning gingen we opzoek naar het Internationale festival waar de Amerikaan Nathan ons gister over vertelde. Mama en ik wilde in een tuktuk, dus dan gaan we in een tuktuk! Papa ging liever met een taxi: " das veiliger dan zo'm gammel ding, waar je zo omver door kan worden gereden" . Wij vonden het top! Al wilde de Thaise meneer ons wel in de maling nemen, maar das weer een ander verhaal!

Het festival was een soort 'Southpark' overal eettentjes en straatartiesten, erg leuk!

Na het festival zijn we een duikje in het zwembad gaan nemen, lekker verfrissend in Bangkok met 30 graden kan ik je zeggen.

Eenmaal uitgezwommen ( wel 2 baantjes ) hadden we trek! Eerst bij een toeristen restaurant gezeten, maar hier zagen we al snel dat het het niet was! 3 hoeken verder kwamen we een straatje tegen met allemaal kleine Thaise keukentjes, op straat!! Helemaal leuk! Onwijs lekker gegeten voor geen drol! Ik zeg: ik blijf er wonen!

Mama en ik zijn nog even verder gaan shoppen, terwijl papa op de hotelkamer K1 ging kijken. Nog leuke prullaria gekocht voor geen drol.

Eten = goedkoop
Shoppen = goedkoop
Massage = goedkoop

IK ZEG: IK BLIJF ER WONEN!!

  • 11 December 2010 - 07:40

    Jaylinn (en Lotte):

    Hallo Oompie Dre, tante Mo en tante Jo,
    het klinkt als veel eten, veel eten en veel eten. Zalig!!!! Maar jullie zijn nu alwel lang genoeg weg vind mijn mama dus kom maar weer snel terug..... Nee hoor lieverds, geniet ervan (wat jullie blijkbaar doen want t klinkt allemaal super) en ik vind t fijn om zo met jullie mee te kunnen reizen... Dikke xxxxx van ons

  • 11 December 2010 - 13:02

    Gabby:

    Blijf er niet wonen Joep zou je missen.
    leuk te horen dat jullie het naar je zin hebben. geniet er vooral van xxx de buren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Joelle

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 18427

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De Ongelofelijke Reis

Landen bezocht: